Chef kuchni w Twoim domu
Agencja Kreatywna BE7 podjęła się wsparcia kolejnego startupu. Tym razem swoją kreacją nadała charakteru nowemu projektowi: Ulala Chef. Treściwy pomysł z lekkim brandingiem okazał się przepisem doskonałym.
2016-08-22, 10:12

Chef kuchni w Twoim domu

 

Agencja Kreatywna BE7 podjęła się wsparcia kolejnego startupu. Tym razem swoją kreacją nadała charakteru nowemu projektowi: Ulala Chef. Treściwy pomysł z lekkim brandingiem okazał się przepisem doskonałym.

 

Jak zrobić kolację dla znajomych, olśnić wszystkich niesamowitą kuchnią bez umiejętności kucharskich, konieczności wychodzenia z domu, bez trudu i brudu? To mogłoby być nie lada wyzwanie gdyby nie pomysł Agnieszki Górskiej – założycielki genialnego startupu. Jej zdaniem gospodarze, zamiast godzinami stać w kuchni, powinni móc usiąść przy stole razem ze swoimi gośćmi i cieszyć się spotkaniem.

A co jeśli ktoś lubi gotować i spędzać czas w kuchni? Wizyta najlepszych chefów w domu to nieoceniona szansa na podpatrzenie mistrza w trakcie pracy i podpytanie go o kulinarne triki, pomysły i przepisy.

 

Gdańska agencja od lat stara się wspierać nowe, ciekawe pomysły - tym razem przeprowadziła pasujący do charakteru marki, apetyczny branding, o którym opowiada Art Director BE7 Maciej Sznitowski:

 

„Taki pomysł trzeba smacznie ubrać! Przygotowanie tożsamości wizualnej dla Ulala Chef wiązało się z koniecznością wyciągnięcia kwintesencji z tej oryginalnej koncepcji i ominięcie największej pułapki, czyli kojarzenia marki z cateringiem, restauracją czy blogiem kulinarnym. Skupiliśmy się na sednie idei - mistrzach kuchni w Twoim domu, działających na Twoich zasadach,  ale bez Twojego zaangażowania. Tak powstało sugestywne logo, w którym udało się pomieścić tych kilka kulinarnych skojarzeń oraz pierwotne założenia”.

 

Prosta forma i świeże kolory, jakie zastosowała Agencja Kreatywna BE7, świetnie sprawdziły się w budowie komunikacji konsekwentnie wykorzystywanej przez startup. Miętowe i brzoskwiniowe fartuchy stały się rozpoznawalnym symbolem niezwykłej uczty i przygody.

 

„Z potrzeby rodzą się najlepsze pomysły - tym razem nie było inaczej. Spodziewałam się odzewu, ale zainteresowanie przerosło moje oczekiwania. W pół roku nasza platforma udostępniła ofertę 50 wyselekcjonowanych kucharzy we wszystkich dużych miastach Polski, oraz zyskała grono stałych klientów zachwyconych koncepcją Ulala. Już wkrótce nowa rekrutacja, planujemy poszerzyć naszą mistrzowską grupę o 100 wyśmienitych chefów oraz kolejne popisowe dania” – opowiada Agnieszka Górska.

 

Projekt Ulala Chef został entuzjastycznie przyjęty i doceniony przez liczną grupę klientów, media oraz świat biznesu. Innowacyjność pomysłu została nagrodzona m.in. nominacją do finału konkursu InnovationAD – Top5 Best Startup. Sama autorka pomysłu jest częstym gościem wywiadów medialnych, prelegentem konferencji startupowych oraz uczestnikiem spotkań organizowanych przez instytucje państwowe i europejskie.

 

Projekt stanowi nowość na rynku polskim ale mimo to świetnie się na nim odnajduje tym samym stając się inspiracją dla nowego pokolenia kreatywnych biznesmenów.

 

Startup gotuje się na sukces, Agencja BE7 będzie mu wtórować swoją kreacją oraz zapowiadaną dalszą owocną współpracą.

KONTAKT / AUTOR
Agnieszka Okonek
Agencja Kreatywna BE7
513108285
513108285
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.