Wysokie noty dla Agencji BE7
Satysfakcja Klientów na najwyższym poziomie? Tylko z BE7! Tak wynika z przeprowadzonych na przełomie lutego i marca badań Millward Brown.
2016-08-01, 09:09

Agencja Kreatywna BE7 zanotowała wysokie noty w każdej z ankietowanych kategorii. Szczególnie świetnie wypadła w ocenie zadowolenia Klienta, w której to kategorii zajęła najwyższą pozycję z maksymalnym wynikiem 5,0 - wyprzedzając tym samym 40 innych agencji.

 

Poza ogólnym bardzo pozytywnym odbiorem pracy agencji, klienci BE7 cenią sobie współpracę wskazując na wysoką uczciwość, znajomość kategorii produktowej, rozumienie briefu oraz jakość kreacji, przekładającą się na wysoką skuteczność prowadzonych kampanii. Agencja systematycznie wzbogaca swoją ofertę o kolejne usługi, inwestuje w technologie, digital i zespół.

 

Do kluczowych klientów BE7 należy CEDC International – właściciel marek, dla których BE7 w ciągu ostatnich 3 lat wdrażała z sukcesem platformy komunikacji „Domówka? Żubrówka!” – dla marki Żubrówka oraz „PlatyNowy Król Smaku” i „#Królowie Życia” dla BOLS Platinum.

 

Rezultaty pracy BE7 są doceniane przez Klientów czego najlepszym dowodem jest bardzo wysoka średnia ocen we wszystkich kategoriach przeprowadzonego badania. 

KONTAKT / AUTOR
Agnieszka Okonek
Agencja Kreatywna BE7
513108285
513108285
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.